25 Νοεμβρίου, 2024

Σχολεία: Όλο και περισσότερα αιτήματα για μείωση της εξεταστέας ύλης

Σχολεία: Όλο και περισσότερα αιτήματα για μείωση της εξεταστέας ύλης

Διαρκή αιτήματα για μείωση της εξεταστέας ύλης στα σχολεία απευθύνουν εκπαιδευτικοί και επιστημονικές Ενώσεις της χώρας. Ειδικά δε στα Λατινικά, που επιστρέφουν φέτος στην εξέταση των Ανθρωπιστικών σπουδών, φαίνεται ότι αν δεν περικοπεί η ύλη (ή τουλάχιστον η εισαγωγή του σχολικού βιβλίου που είναι πλήρης ονομάτων και ημερομηνιών), είναι πιθανό να έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις στα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων το καλοκαίρι.

Στην ίδια κατεύθυνση, έκκληση προς το υπουργείο Παιδείας για μείωση της ύλης απευθύνει και η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ). Παράλληλα, ζητάει να μην εφαρμοσθεί φέτος ο θεσμός της «Τράπεζας θεμάτων» αναφέροντας ότι λόγω της «δύσκολης κατάστασης που βίωσαν και βιώνουν οι μαθητές μας πρέπει να αποσυρθεί η εφαρμογή του θεσμού, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να ολοκληρώσουν οι ίδιοι τη διδακτική διαδικασία, της οποίας σημαντικό μέρος είναι η αξιολόγηση».

Το υπουργείο Παιδείας από την πλευρά του συνεχίζει να στέλνει εγκυκλίους στα σχολεία ζητώντας ολοκλήρωση της ύλης και αναφέροντας ότι εάν κάτι τέτοιο δεν γίνει σε κάποια σχολεία, υπεύθυνοι είναι οι εκπαιδευτικοί τους.

Από την πλευρά της, η ηγεσία της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων δηλώνει ότι «τα δύο τελευταία σχολικά έτη η ολέθρια πανδημία δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στην ομαλή εξέλιξη της διδασκαλίας στα σχολεία όλης της χώρας.  Η τηλεκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι στην αρχή, τουλάχιστον, υπήρξε ‘αναγκαίο κακό’, είναι φανερό ότι απέτυχε».

Αφήστε μια απάντηση