Προχωρά το έργο σιδηροδρομικής σύνδεσης της Μότορ Όιλ με το δίκτυο
Από το Δ.Σ. του ΟΣΕ περνάει αυτή την Τετάρτη το έργο σύνδεσης των εγκαταστάσεων της Μότορ Όιλ με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας. Θα είναι ένα από τα θέματα που θα τεθούν προς έγκριση των βασικών παραμέτρων και σχεδιασμού του έργου στο Δ.Σ. του οργανισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com προτεραιότητα της νέας διοίκησης του ΟΣΕ είναι η αύξηση των εσόδων του οργανισμού μέσω της αύξησης του εμπορευματικού έργου. Μετά την ολοκλήρωση των έργων του ΠΑΥΕΠ και την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου, πολλές βιομηχανικές περιοχές όπως το ΒΙΠΕ Κιλκίς, Αλμυρού κλπ αλλά και βιομηχανίες όπως η Μοτορ Όιλ και η Ελβάλ επιθυμούν τη σύνδεση τους με το δίκτυο.
Μην ξεχνάμε άλλωστε και την πριν δύο χρόνια κοινή συνέντευξη τύπου της Μότορ Όιλ, του ΟΣΕ και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ανάληψη της χρηματοδότησης από την πρώτη του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης.
Ποια η συνέχεια
Ήδη βρίσκεται σε τελικό στάδιο η έκδοση συμπληρωματικής Υπουργικής Απόφασης για την εκτέλεση του έργου “Σιδηροδρομική σύνδεση της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ ΕΛΛΑΣ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ στους Αγίους Θεοδώρους με το σιδηροδρομικό δίκτυο” στο νέο σταθμό το Ισθμού με προβλεπόμενο εμπορικό έργο 50.000 τόνους ετησίως.
Η σύνδεση αυτή θα εξυπηρετεί και άλλες βιομηχανίες στην περιοχή όπως η FULGOR και η SULFUR με σημαντικό εμπορευματικό έργο.
Αναφορικά με το αντικείμενο, προβλέπεται η κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής 9χλμ στη θέση της παλιάς μετρικής γραμμής, με πλήρη ανακατασκευή της υποδομής και επιδομής που θα πληροί τις προδιαγραφές διαλειτουργικότητας. Επίσης περιλαμβάνονται δύο σταθμοί: ο σταθμός Καλαμάκι και ένας σταθμό εντός των εγκαταστάσεων της Μότορ Όιλ.
Το κόστος του έργου έχει προϋπολογιστεί σε 15 εκατ.ευρώ με αποκλειστική χρηματοδότηση από την Μότορ Όιλη οποία αναλαμβάνει και την διενέργεια του διαγωνισμού. Το έργο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει το 2021 και πως θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία αμέσως μετά την ολοκλήρωση του κατ` εκτίμηση το 2023.
Ο ΟΣΕ θα λειτουργήσει ως η επιβλέπουσα αρχή και με την ολοκλήρωση του έργου το παραλαμβάνει ως διαχειριστής της υποδομής του δικτύου και θα εγκριθεί και η θέση σε λειτουργία από την ΡΑΣ. Η στρατηγική της νέας διοίκησης τυ ΟΣΕ είναι να γίνουν νέες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.
www.ypodomes.com