24 Νοεμβρίου, 2024

Κίνδυνος αποκλεισμού για νέους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

Αναστάτωση έχει προκληθεί στους κύκλους των υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, καθώς η έκδοση των οριστικών πινάκων εκπαιδευτικών από το ΑΣΕΠ πιθανότατα θα καθυστερήσει, γεγονός που σημαίνει ότι η παρατείνεται η ισχύς των περσινών πινάκων κατάταξης, βάσει νόμου. Κάτι τέτοιο όμως αφήνει για δεύτερη χρονιά εκτός όσους πέρσι δεν μπόρεσαν να καταθέσουν αίτηση λόγω ασυμφωνίας… ημερομηνιών.

Το ζήτημα αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών, νέων κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, οι οποίοι δεν πρόλαβαν τις προθεσμίες, καθώς η προκήρυξη προηγήθηκε των αποτελεσμάτων. Φέτος λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατέθεσαν για πρώτη φορά τους τίτλους σπουδών τους για ένταξη στους κύριους αξιολογικούς πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

Ομως, όπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας σε τηλεοπτική της εμφάνιση: «Προκήρυξη για αναπληρωτές καθηγητές δεν έχει γίνει: πρώτα πρέπει να καταγράψουμε τα κενά και βάσει χαρτογράφησης θα καλύψουμε τα κενά. Δυστυχώς, δεν προλαβαίνουμε μέχρι τον Σεπτέμβρη. Για τους καθηγητές Ειδικής Αγωγής έχουμε επισπεύσει τις διαδικασίες, αλλά δεν θα ολοκληρωθεί πριν από τον Σεπτέμβρη δυστυχώς, αλλά εν μέσω χρονιάς».

Σε επιστολή που απέστειλαν στην υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για την πιθανότητα αποκλεισμού τους και διεκδικούν την προσμέτρηση των προσόντων (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών), όπως αυτά εμφανίζονται στο ΟΠΣΥΔ – Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου στους πίνακες του σχολικού έτους 2019-2020 και τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η ισχύς των παλαιών πινάκων έληξε το προηγούμενο έτος, επομένως η χρήση τους είναι παράνομη και αντισυνταγματική, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά, ενώ άκυρο χαρακτηρίζουν και τον πίνακα των αναπληρωτών κατά το μέρος που δεν λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσφατα κτηθείσα υπηρεσία ή άλλο προσόν και αποκλείει την ένταξη νέων εκπαιδευτικών.

Πηγή: efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση