ΥΠΕΣ: Αρχισε τις διεκδικήσεις για το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου ο Νίκας
Γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την άμεση αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Πελοποννήσου ζήτησε ο νέος περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας από τους υπουργούς Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο και Ανάπτυξης και Οικονομίας Αδωνι Γεωργιάδη.
Με αφορμή τις συναντήσεις που είχε το περασμένο Σάββατο με τους δύο υπουργούς, ο κ. Νίκας τόνισε ότι η αναβάθμιση του οδικού δικτύου είναι πρώτη προτεραιότητα για τη νέα περιφερειακή αρχή και πρώτο ζήτημα για την τουριστική ανάπτυξη. Ενημέρωσε, επίσης, ότι ο υπουργός Εσωτερικών θα βρεθεί στην Καλαμάτα στο διάστημα 20 με 25 Αυγούστου, στάθηκε στο σοβαρό ζήτημα της διαχείρισης απορριμμάτων κι επέκρινε την απερχόμενη περιφερειακή αρχή που 10 χρόνια δεν έκανε τίποτα για το δρόμο Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη.
Ειδικότερα, σε δήλωσή του σε τοπικά μέσα ενημέρωσης ο Π. Νίκας σημείωσε πως “η πρώτη προτεραιότητα για μας είναι η αναβάθμιση του οδικού δικτύου. Χωρίς την αναβάθμιση του οδικού δικτύου δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη στην Πελοπόννησο, είναι η αναγκαία προϋπόθεση. Και οι μεγάλοι άξονες που αφορούν στη Μεσσηνία, αλλά και το οδικό δίκτυο ολόκληρης της Πελοποννήσου είναι σε άθλια κατάσταση. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε και τη βοήθεια της κυβέρνησης πέρα από το ΕΣΠΑ, όπου θα κάνουμε επαναπροσέγγιση το φθινόπωρο, χρειαζόμαστε μια γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την άμεση αναβάθμιση του οδικού δικτύου. Τα θέτω όλα αυτά, υπάρχει συμφωνία σε κεντρικό επίπεδο και πάρα πολύ σύντομα, εντός του Αυγούστου, ο υπουργός Εσωτερικών θα είναι στην Καλαμάτα, στο διάστημα από 20 έως 25 Αυγούστου”. Παρατήρησε ότι “αν δεν διορθώσουμε κάποια σοβαρά ζητήματα, όπως είναι το οδικό δίκτυο, δεν μπορούμε να μιλάμε για τουριστική ανάπτυξη” κι επεσήμανε: “Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη της Καλαμάτας, όταν για να πάμε στην Κορώνη χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο και είναι τα πράγματα πιο επικίνδυνα απ’ ό,τι να πάμε στην Κόρινθο. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη της Λακωνίας με τον ίδιο δρόμο προς τη Νεάπολη, δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη στην Αργολίδα με τον ίδιο δρόμο μέχρι το Πόρτο Χέλι. Ολα αυτά πρέπει να τα δούμε άμεσα. Το πρώτο ζήτημα για την τουριστική ανάπτυξη είναι η αναβάθμιση του οδικού δικτύου, είναι να τελειώσουμε με το θέμα των σκουπιδιών. Να λύσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα άμεσα. Ξέρετε πόσο κόσμο έχουμε χάσει από τα βουνά τα σκουπίδια κι εδώ στην περιοχή μας; Γιατί μην κοιτάτε την Καλαμάτα που λίγο – πολύ έχει λύσει το πρόβλημα. Δίπλα σου υπάρχει το πρόβλημα. Δεν ρωτάει ο τουρίστας ποιος δήμος είναι εδώ και ποιος δήμαρχος”.
Ο νέος περιφερειάρχης διευκρίνισε ότι “πρέπει να αξιοποιήσουμε τους αρχαιολογικούς χώρους, την πρόσβαση στους αρχαιολογικούς χώρους” και πρόσθεσε: “Είναι δυνατόν να μιλάμε 10 χρόνια για το δρόμο Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη και να είναι σε αυτή την κατάσταση; Πώς θα αναπτυχθεί η κρουαζιέρα, όταν θέλει ο επισκέπτης 2 ώρες και παραπάνω να πάει και να γυρίσει στην Αρχαία Μεσσήνη και στην Κορώνη; Και το μέλλον της Καλαμάτας περνάει από την αναβάθμιση των οδικών δικτύων. Αν δεν πηγαίνουμε σε μισή ώρα στην Κορώνη, σε μισή ώρα στην Καρδαμύλη, αν δεν πάμε πολύ πιο γρήγορα στον Επικούριο Απόλλωνα και στην Ολυμπία απ’ ό,τι πάμε σήμερα, πώς είναι δυνατόν η Καλαμάτα να “μοιράζει μπάλα” στον τομέα του τουρισμού; Ο ρόλος της αυτός είναι. Κεντρικός ρόλος ο οποίος να βοηθάει στη γενικότερη ανάπτυξη της γύρω περιοχής”.